FANDOM

Akaginu (あか絹 Akaginu), znana jako Ludożercza Kurtyzana (人喰い花魁 Hitokui Oiran), była słynną przestępczynią i jedną z kilku skazańców wysłanych do Kotaku, by zdobyć dla szoguna eliksir nieśmiertelności. Towarzyszącym jej katem był Shion Yamada Asaemon.

Wygląd

Akaginu była szczupłą kobietą o jasnych długich włosach. Nosiła kimono zdobione motywami czaszek, węży i piwonii, a także wysokie sandały geta.

Galeria

Osobowość

Akaginu próbowała użyć swojego uroku, by uciec przed swoim katem, co pokazuje, że jest zdradliwa i nie stosuje się do ustanowionych zasad.

Fabuła

Wątek Wyspa

Przed wykonaniem wyroku, Akaginu została obdarzona szansą uniewinnienia. W zamian miała wyruszyć na pewną wyspę, by tam znaleźć dla szoguna eliksir nieśmiertelności. Po tym, jak zebrano wszystkich kryminalistów skazanych na śmierć, zorganizowano "igrzyska", które miały wyłonić grupkę, która wypłynie na wyspę. Akaginu udało się przeżyć i wypłynęła wraz ze swoim katem, Shionem.

Gdy próbowała uciec, uwodząc Shiona, kat ją zabił.

Zdolności i Moce

Nie wiemy za wiele o umiejętnościach Akaginu, gdyż nie zdążyła ich przed śmiercią pokazać, ale była wystarczająco niebezpieczna, by sąd skazał ją na śmierć. Przetrwała też "igrzyska", w których skazańcy próbowali wyłonić grupę, która będzie miała szansę na zdobycie eliksiru nieśmiertelności. Była też jedną z niewielu osób, które w żaden sposób nie ucierpiały podczas "igrzysk".

Ciekawostki

  • Akaginu (あか絹) to po japońsku "czerwony jedwab".
  • Akaginu zajęła 15. miejsce w pierwszym rankingu popularności.